Gençlik Aşısı Ankara

Gençlik aşısı Ankara, hyalüronik asit ve çeşitli destekleyici maddeler barındıran, cildin yenilenme mekanizmalarını aktifleştiren, özel bir uygulamadır. İnsan vücudundaki diğer pek çok doku gibi cilt dokusu da kendisini, özel biyolojik mekanizmalar yardımı ile yenileyebilir. Böylece ilerleyen yaşa, yaralanmalara, güneş ışığı maruziyetine, hormon değişimlerine ve cilt hastalıklarına bağlı gelişen estetik problemler belli ölçülerde giderilebilir. Bununla birlikte cilt dokusu, kendisini yenileyebilmek için çeşitli besleyici ve destekleyici maddelere ihtiyaç duyar. Bu maddeler arasında aminoasitler, vitaminler ve mineraller yer alır.

Cildi ilgilendiren bazı hastalıklar, sağlıksız beslenme ve dolaşım bozuklukları gibi sorunlar bahsi geçen maddelerin cilde ulaştırılmasında sorunlara yol açabilir. Buna bağlı olarak da cilt kendini yenilemekte ve yaşlanmanın olumsuz etkileri ile mücadele etmekte zorlanabilir. Gençlik aşısı, bahsetmiş olduğumuz maddelerin direkt olarak ilgili cilt bölgesine aktarılabilmesi amacıyla gerçekleştirilir. Böylece bu maddeler cilt tarafından gençleşmek ve yenilenmek amacıyla etkili bir şekilde kullanılabilirler. Yazımızın devamında ‘’Gençlik aşısı işe yarıyor mu?’’, ‘’Gençlik aşısının faydaları ve avantajları nelerdir?’’, ‘’Gençlik aşısı sonrası dikkat edilmesi gerekenler nelerdir?’’ ve ‘’Gençlik aşısı ne kadar sürer?’’ gibi merak edilen sorulara yanıt vereceğiz. Ankara gençlik aşısı uygulaması hakkında detaylı bilgi almak isteyen bireyler yazımızın devamını inceleyebilirler.

Gençlik Aşısı Nedir?

Gençlik aşısı, cildi desteklemek ve yenilenme mekanizmalarını aktifleştirmek amacıyla yapılan bir uygulamadır. Gençlik aşısı, PRP tedavisi ve botoks gibi ameliyatsız bir estetik uygulamasıdır. Cerrahi işlemler ve ağır anestezi uygulamaları gerektirmeden yapılır. Etkileri birkaç hafta içerisinde fark edilmeye başlar. Doktorun önerisi doğrultusunda 3 ila 4 ayda bir tekrarlanabilir. Böylece gençlik aşısı ile elde edilen kazanımlar pekiştirilebilir. Gençlik aşısının içerisinde hyalüronik asit, aminoasitler, antioksidanlar, peptitler, vitaminler ve mineraller yer alır. Bunlar, cildin ihtiyaç duyduğu maddeler arasından seçilirler. Böylece uygulandıkları bölgede cildin yenilenme ve gençleşme süreçleri desteklenmiş olur. Bu yüzden tıp dilinde mezoterapi olarak bilinen bu uygulamaya gençlik aşısı adı verilir.

Gençlik Aşısı Neden Yapılır?

Gençlik aşısı şu gibi amaçlarla yapılabilir:

• Cildi desteklemek, profesyonel olarak cilt bakımı yapmak.
    • Cildin yenilenmesine yardımcı olmak.
    • Genç bir cilt görünümü meydana getirmek.
    • Cilt lekelerinin ve izlerin iyileşmesine yardımcı olmak.
    • Cilt tonunu dengelemek.
    • Kırışıklıkları, sarkmaları ve benzer cilt deformitelerini gidermek.

Gençlik aşısı bu gibi amaçlar doğrultusunda gerçekleştirilebilir.

Gençlik Aşısı Ankara Kimlere Önerilir?

Gençlik aşısı Ankara, 18 yaşından itibaren talep eden hem erkek hem de kadın bireylere uygulanabilir. Bu uygulama cildini, gelecekte meydana gelebilecek kırışıklıklardan, sarkmalardan ve benzer deformitelerden korumak isteyen bireylere önerilir. Aynı şekilde var olan deformiteler için de son derece etkili ve faydalıdır. Özellikle de düzenli aralıklarla yapıldığında etkileri çok daha hissedilir olacaktır.

Gençlik Aşısının Faydaları Nelerdir?

Gençlik aşısının faydaları arasında şunlar yer alabilir:

• Cilt profesyonel anlamda desteklenmiş olur.
    • Cilt deformitelerinin oluşmasını veya ilerlemesini önleyebilir.
    • Var olan cilt deformitelerinin görünürlüğünü azaltabilir veya tamamen giderilmelerine yardımcı olabilir.
    • İçerisinde bulunan hyalüronik asit sayesinde cildin nem dengesinin kurulmasına yardımcı olur.
    • Cilde canlı, ışıltılı ve genç bir görünüm kazandırır.

Gençlik aşısının faydaları bu şekilde sıralanabilir.

Gençlik Aşısının Avantajları Nelerdir?

Gençlik aşısının avantajları arasında şunlar yer almaktadır:

• Ameliyatsız bir uygulamadır, bu yüzden komplikasyonları azdır.
    • Genel anestezi gibi riskli anestezi uygulamalarına gerek kalmadan yapılır.
    • Hızlı bir şekilde uygulama tamamlanmış olur.
    • Uygulama sonrasında hemen günlük yaşama dönülebilir. Bireyin iş ve öğrenim hayatı aksamaz.
    • Etkileri kalıcıdır. Gençlik aşısı ile elde edilen kazanımlar bir süre sonra kaybolmaz. Ancak cilt bakımı aksatılırsa buna bağlı yeni sorunlar ortaya çıkabilir.

Gençlik aşısının avantajları bu şekilde sıralanabilir.

Gençlik Aşısı Ankara Ne Kadar Sürer?

Gençlik aşısı genellikle tek seansta yapılan bir uygulamadır. Bu seans ise 15 ila 20 dakika kadar sürmektedir. Ancak seans süresi, uygulama bölgesinin büyüklüğüne, hastanın uygulamaya dair ek taleplerine ve benzer etmenlere göre kişiden kişiye değişebilmektedir.

Gençlik Aşısı Nasıl Yapılır?

Gençlik aşısı ameliyatsız estetik uygulamaları arasında bile hasta için en kolay ve konforlu uygulamalardan biridir. Uygulama sırasında ilk olarak yüz temizlenir ve yüzün ilgili bölgelerine topikal anestezi kremi sürülür. Kremin etkisi başladıktan sonra ise özel, ince uçlu bir iğne ile hedef bölgelere gençlik aşısı yapılır. Böylece uygulama tamamlanmış olur.

Gençlik Aşısı Sonrası Dikkat Edilmesi Gerekenler Nelerdir?

Gençlik aşısı tamamlanan hastalar uygulamanın hemen ardından yaşamlarına kaldıkları yerden devam edebilirler. Bir süre yüzlerini güneş ışığına karşı daha dikkatli korumaları, yüzlerine 1 gün kadar su temas ettirmemeleri ve yüzlerine masaj yaptırmamaları tavsiye edilir.

Ankara Gençlik Aşısı Fiyatları 2024

Ankara gençlik aşısı fiyatları, uygulamanın detaylarına ve benzer etmenlere göre kişiden kişiye değişiklik gösterebilir.